Кошик
Кошик порожній
Увійти

(098) 535 04 03, (050) 854 29 15
Пн-Пт з 09:00 до 18:00

Зворотній дзвінок

Доставка та оплата

Доставка

  • Відправлення товарів здійснюється компанією «Нова пошта».
  • Замовлення доставляються, як у відділення «Нової пошти», так і кур’єром на вказану Вами адресу.
  • Доставка здійснюється безкоштовно, при сумі замовлення від 500 грн.
  • При сумі замовлення до 500 грн – вартість доставки згідно тарифів перевізника.
  • Після відправлення замовлення, Ви отримаєте SMS з номером декларації.
  • Термін доставки замовлення – від 1 до 3 днів.
  • Під час отримання, обов’язково перевіряйте стан посилки в присутності працівника «Нової пошти».
  • Ви можете стежити за пересуванням своєї посилки за допомогою сервісу на сайті «Нової пошти»

УВАГА! Посилка зберігається у відділенні «Нової пошти» не більше 5 днів. Отримати замовлення може лише особа, що вказана в транспортній декларації як отримувач. При собі необхідно мати документ, що засвідчує особу.

 

Оплата

Передоплата

Переказ на картку Приват банку

Переказати гроші на картку можна через систему «Приват 24», термінали самообслуговування та у касі відділення банку.

 

Післяоплата

Оплата при отриманні товару у відділенні «Нової пошти»

Вартість цієї послуги становить 20 грн + 2% від вартості товару.

УВАГА! Здійснюйте оплату товару лише після того, як з Вами зв’яжеться наш менеджер і підтвердить замовлення.

 

Повернення та обмін

  • Ми гарантуємо якість товарів розміщених на нашому сайті.
  • При отриманні посилки, уважно огляньте товари, в присутності працівника «Нової пошти», не порушуючи упаковку.
  • Переконайтесь, що Вам доставили саме ту продукцію, яку Ви замовляли і вона не має видимих пошкоджень чи ознак браку.

УВАГА! Згідно постанови КМУ від 19.03.1994р., №172 - Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», парфюмерно-косметичні товари належної якості, не підлягають ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕНЮ.